Am I the only one who smiles a little to myself when I can smell someone else tokin' it up?

Made popular on: 
Thu, 03/03/2011 - 7:59pm


Comments

 
Wed, 03/02/2011 - 10:06am

Went to mcdonald's and got smelled by the workers this is what happened, on of the guys called over another worker, we had a blunt lit and then drove back around and told them to go on a cigarette break. They came to the car and had a quickie smoke session with mcdonald's workers. And they brought us free fries and mcflurries. SCORE!!!

 
 
Fri, 03/04/2011 - 5:02pm
RockStarr Says:

http://highdeas.com/entertainment/McDonalds_drive_through

 
 
Thu, 03/03/2011 - 8:22pm
EDunk_420 Says:

I scream give me a hit of what you got! haha

 
 
Thu, 03/03/2011 - 8:32pm

Haha i alwayse smile and ask 2 very important questions that every stoner should ask: 1. "Anyone else smell that?" and 2. "Where the bud at??" hahahaha.

 
 
Mon, 11/21/2011 - 2:09am

is your screen name named after the attila song? :D

 
 
Thu, 03/03/2011 - 8:37pm

I love it when people come into my work reeking of mary jane with straight chinese eyes.
I know they're high. They know I'm high. Life is good.

 
 
Thu, 03/03/2011 - 8:39pm
Dankrupt Says:
 
 
Thu, 03/03/2011 - 8:52pm

daniel tosh answered this and the answer is yes, explosive diarrhea down the river

 
 
Fri, 03/04/2011 - 1:19am
Dankrupt Says:
 
 
Fri, 03/04/2011 - 9:17pm
 
 
Thu, 03/03/2011 - 8:52pm
OldSensei Says:

like to stop dead in my tracks locate the direction then give it a smile 'n nod

 
 
Sat, 03/05/2011 - 11:57am
Lynx Says:

Same here, aha. I was walking down the street a few days ago when that glorious smell hit my nostrils. I spun my head right around until I saw someone hanging out their back door. I just flashed them a grin and continued on.

 
 
Thu, 03/03/2011 - 8:53pm

sometimes i get jealous if it smells better then what i have at the time, but usually that's not the case and i just grin a little and imagine who was smoking it.

 
 
Thu, 03/03/2011 - 9:41pm
sahashrara Says:

Can't say that happens to me often. Although, and this is kind of weird but whenever I sweat, I swear on everything, it smells just like upper mids.

 
 
Thu, 03/03/2011 - 9:44pm

Yeah, around my work and school, it's happened so many times where I've just walked past someone and I can just smell them reekin' of dank. I'm a nice guy and lets them know so they can go febreeze themselves or something before they get caught, they would do the same for me :)

 
 
Sun, 03/06/2011 - 3:10am
irocknight Says:
 
 
Thu, 03/03/2011 - 10:09pm
 
 
Thu, 03/03/2011 - 11:12pm

I work behind a christian school sometimes. I was there yesterday. I was busy doing my thing, all high and enjoying the outdoors and then smell of weed was overpowering. I was like "Who's got the dank?" Then I noticed like 20 kids playing in the school yard not 50ft from where I was. Some little kid or teacher was blazing up at recess. Made me jealous. I had to work.

 
 
Thu, 03/03/2011 - 11:38pm

idk about you..but i turn into a baset hound/eagle when i get even a faint whiff of weed..
i stick my nose in the air and start sniffing and then start looking in every direction & people notice FAST..
trust me lol

 
 
Fri, 03/18/2011 - 10:32am
Julez21 Says:

Haha, I do the same thing. I like circle around trying to find the source and everything. Then I'll normally turn to my buddy with an excited look on my face and go, "did you smell that?!?"

 
 
Thu, 03/03/2011 - 11:47pm

I look to see if i know them, then yell WEEEEEEEEEEEEEDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!

 
 
Fri, 03/04/2011 - 12:04am

Haha, this reminded me of a time I got some really smelly medical. I mean, I stashed it inside a box deep inside of my closet and it still stunk my entire room. Anyway, right after I bought it, I just shoved it into my coat jacket without thinking. Later, I went to the gas station, and as I was checking out I got a strong whiff of marijuana. I was really confused at first, and then I realized, "Oh shit. That's me!" When I came back out to my car, my friends were like, "Did you forget something in your pocket, man? We knew the moment you realized you had it on you because you suddenly got this dumb ass grin on your face."

 
 
Fri, 03/04/2011 - 5:02am
 
 
Fri, 03/04/2011 - 12:10am
pjflynn420 Says:

dude I hade a snicker ice cream today at school and the first bite tasted like weed that shit wa good to.

 
 
Fri, 03/04/2011 - 9:46am
dmaargke Says:

Dammit I hate the downvote button. Now to go upvote the rest of your ideas in response.

 
 
Fri, 03/04/2011 - 10:34am

it brings me joy knowing someone else near me is smokin

 
 
Fri, 03/04/2011 - 6:47pm
johnnyb94 Says:

I always say my weed senses are tingling!

 
 
Fri, 03/04/2011 - 9:36pm
NOTanDrew Says:

Went to Burger King and passed the blunt to the guy in the window that was fucking cool.

 
 
Sat, 03/05/2011 - 3:23am

my boyfriend and i went snowboarding and some random dudes on the lift were like "hey should we just load it right here?" and i was like "hey only if we can have a hit!" needless to say, we went snowboarding high out of our minds, with some random people we didnt know. best way to make friends? i'd say so.

 
 
Sat, 03/05/2011 - 6:42pm
 
 
Mon, 03/21/2011 - 4:44pm

yep, and then next you gotta follow your nose toucan sam style

 
 
Mon, 03/28/2011 - 5:11pm
Longo_1367 Says:

yea when i smell bud in the air i say "hmmm my stoner senses are tingling" haha thank u spiderman

 
 
Fri, 04/01/2011 - 9:53am
rzorich72 Says:

i get alittle sad at the same time bc i wanna be getting high at the same time...sad face
http://highdeas.com/lifestyle/do_sex_offenders HELP UR BOY OUT!!!

 
 
Thu, 04/07/2011 - 1:24pm

this happens when i walk by my parents almost every night haha.

 
 
Sat, 06/18/2011 - 7:55pm
niggerbob Says:

dude i know what your talking about ill just be walking through school and smell weed then just stand there for a couple seconds sniffing :)

 
 
Sat, 10/15/2011 - 11:33pm

i always try and smell if its dank or not

 
 
Mon, 11/21/2011 - 2:11am

my nose perks up like a dog and i look around. sometimes i dont find the source and i look like an idiot

 
 
Thu, 12/08/2011 - 7:28pm

Going down the slope boarding and getting a wiff from people tokin up in the trees, definitely gotta smile to myself a little bit :)

 
 
Tue, 12/20/2011 - 12:16am