This kid hits me up askin if I got bud and this is how the conversation went.

Kid: Yo man you got any bud?
Me: Yeah I got some fire Jack Harrah $20 a g
Kid: Oh you dont got any midz?
Me: Nah I only fucks with fire
Kid: Ok nvm then Im lookin for a $20 of midz

Ok if I had $20 I would much rather get a g of fire then a eight of midz. Yeah I understand its more quantity but its all about quality to me whats your opinion?

Made popular on: 
Fri, 11/04/2011 - 7:33am


Comments

 
Wed, 03/23/2011 - 7:07pm
 
 
Sat, 06/11/2011 - 2:01am
lil-lu11 Says:

I say it depends on if you got money to spend

 
 
Thu, 11/03/2011 - 3:18am
 
 
Fri, 11/04/2011 - 2:46pm

am i the only one who doesnt know what midz is?

 
 
Fri, 11/04/2011 - 3:49pm
TrollJizz Says:

Mid grade. Still a decent high, higher potency than shwag but can be seedy.. Works great for cooking though and it's not that bad when your'e strapped for cash and just need to fuckin blaze =)

 
 
Wed, 03/23/2011 - 7:08pm
 
 
Wed, 03/23/2011 - 7:09pm
kushlord Says:
 
 
Wed, 03/23/2011 - 7:15pm
 
 
Fri, 11/04/2011 - 1:23am
SkylarL Says:

i thought i was gonna have to do that haha

 
 
Fri, 11/04/2011 - 7:04am

your photo just makes me so fucking happy.. that is all i have to say.

 
 
Fri, 11/04/2011 - 9:19am
treebs Says:

That is totally a charmander wrapped around a bong. I award you 300 internets for being awesome.

 
 
Fri, 11/04/2011 - 10:15am
SlimJD Says:

for real maybe you should stop dealing til you learn your strains

 
 
Wed, 03/23/2011 - 7:15pm

I love quantity and all. But dank bud is just soo good!

 
 
Wed, 11/02/2011 - 6:40pm

still
20 for a g?
that better be the best weeed i have ever smoked
the only weed i would pay 20 a g for is the girl scout cookies (if u havnt smoked the girl scout cookies, its like smokin for the first time again)

 
 
Wed, 11/02/2011 - 11:33pm
Guitarspro Says:

Lol ive always payed 20 for a g of dank

 
 
Thu, 11/03/2011 - 8:32am

Me too. I wanna know where they're getting their shit from! We must all be gettin ripped off!

 
 
Fri, 11/04/2011 - 12:02am

not me. i get my high grades for 15 :]

 
 
Fri, 11/04/2011 - 12:12am

I usually get anywhere from 1.3 to 1.7 for 20 bucks. It's good to be friends with your dealer

 
 
Thu, 11/03/2011 - 11:50am

$20 for a gram is standard most places

 
 
Thu, 11/03/2011 - 10:25pm

20-25 a g for exotics where i live, where are prices better? cause i'll move

 
 
Fri, 11/04/2011 - 12:03am
 
 
Fri, 11/04/2011 - 1:28am

you dont know who you know who i know that helps you with knowing me and my who...

 
 
Fri, 11/04/2011 - 3:12pm
emilyka Says:

that's so true i used to get a gram for like 7$ of medical my sisters brother in law grows. they're family & grow some legit og kush. i like mango too.

 
 
Fri, 11/04/2011 - 3:16am
 
 
Fri, 11/04/2011 - 9:19am
katkush Says:

i can't believe all this! i live in canada and pay $10 for 1/.5 grams of dank bud.. hell you're all being screwed

 
 
Fri, 11/04/2011 - 11:30am

I live in Washington and we never have mids we get all the Cali and Canada dank and I always pay 10 a gram (: i love it here

 
 
Fri, 11/04/2011 - 3:59pm
TrollJizz Says:

Bay area apparently haha.. I'm assuming they're getting medical.. 15-20 a g is normal

 
 
Fri, 11/04/2011 - 10:18am

In cali its usually 10$ a G and 20$ for 1.5-2

 
 
Fri, 11/04/2011 - 10:47am

Seriously! Same prices apply here in Oregon.
$10 a G for some high grade (if you know the right people)
$20 for 2.

 
 
Fri, 11/04/2011 - 3:21pm
God_Status Says:

This is bullshit then. I can get 1.75g for 20 where I live, but thats cause my dealer hooks it up.

 
 
Fri, 11/04/2011 - 7:56am
goclbert Says:

Damn I'm starting to realize that even weed is over priced in New York

 
 
Fri, 11/04/2011 - 10:56am

tell me about it! dubs are .7 here. .8 if ur lucky, but its nothing but the best. sours, bubba kush,green crack, haze. but still, we're getting ripped off. im moving to cali. anyone need bongs? hmu. ; )

 
 
Sat, 11/05/2011 - 4:26am
Baykidd510 Says:

Haha bruh its because we are from the bay we get are trees for cheap these dudes be cashin out for it we got it like nothin out here

Bay tree or no tree

 
 
Thu, 11/03/2011 - 10:53am
wasssuuupp Says:

hell yeah fuck midzz!! you might as well just smoke some shwagg. actually fuck it! lets just pick up some sticks from the ground and smoke those

 
 
Thu, 11/03/2011 - 1:41pm

If it wasn't for Mexico mids would cease to exist. Who else would risk growing to grow some babbage?

 
 
Thu, 11/03/2011 - 8:21pm
 
 
Thu, 11/03/2011 - 11:32pm
arisen8889 Says:

I hate paying 20$ a gram, especially when its regular. Out in lakevilla thats what anything and everything goes for. More people to burn with out there though I suppose it's an ok trade off.

 
 
Fri, 11/04/2011 - 1:27am
SkylarL Says:

if you're paying 20 a gram then you're probably going 55-60 an 8th (i think it's safe to assume)

8th is 3.5 grams. so technically you'd be better off just going for an 8th than just getting a gram for those prices. simple maths :)

 
 
Thu, 11/03/2011 - 11:51pm
sm0k3y Says:

for sure dank.. i can barely smoke mersh anymore its like.. not even weed. tho those reggies sure creep up on ya and knock you the fuck out! lol but yea dannkkk

 
 
Thu, 11/03/2011 - 11:54pm
Crahnick Says:

Both, I fucking love socal and the meds hahaha

 
 
Fri, 11/04/2011 - 12:06am
schmokem Says:

Idk. this raises a quandry i guess, how high this fool's tolerance?
if your tolerance is shit, whatever you smoke will fuck you up,
however, the more tolerance you got yeah, middle shelf ganja = bad meds,
and, with a really high tolerance, to not get anything but a slightly fuzzy head you need
a 22.4% THC Sativa Alaskan Thunderfuck, a bomb indica strain like Grandaddy purple,
or like mango kush or something. If a club asked me about that deal, I'd ask what strain the mids are,
but most likely ew, unless i was on a tolerance break, or wanted filler weed for like a giant blunt or something.

I have never, to my knowledge smoked Jack Herrer, but it's genetics are Haze x {Northern Lights #5 x Shiva Skunk,
all of which I have, and all of which are pretty bomb in my opinion... I'll take the G of well grown Jack,
over like idk shittily grown (probably made up name) longtail.

Haaaa, I just smoked a J of GDP that's why I got so into this post ;p

 
 
Fri, 11/04/2011 - 12:37am

yo dude marijuana has reverse tolerance effects. the THC can build up in in your body and last for up to a month, so it takes less grass to get you really high. the reason many people feel like its regular tolerance is because of the Placebo Effect. (Look it up I learned it in AP Psychology). Your brain makes you feel what you expect; you expect more weed has less effect. This isn't just government fed bullshit. My professor was an independent researcher with a Ph.D in medical science. And he smokes a lot of weed. He knows what its all about.

 
 
Fri, 11/04/2011 - 12:05am
BEASTtoker Says:

Fuckin economy switched it for me. Bought a g every other day then i had to move to regg because of how tough things got. Its what you can afford..

 
 
Fri, 11/04/2011 - 12:22am

i agree man, i used to get the finest dank in my town and than i got jacked and can only get mids now. fuck shady fucks

 
 
Fri, 11/04/2011 - 12:26am
 
 
Fri, 11/04/2011 - 12:31am

all yalls shits expensive, Mountain Bud, Chronic 10 a g plus hookup

 
 
Fri, 11/04/2011 - 12:32am

for me $20 is midz for a gram. i live in the suburbs of new york city and weed goes through A LOT of middle men to get through queens into nassau county and into my town. dank shit can run you $50 a gram

 
 
Fri, 11/04/2011 - 9:03am
Mr33fuh Says:
 
 
Fri, 11/04/2011 - 11:01am
vajinator Says:
 
 
Fri, 11/04/2011 - 1:39am
yellowwolf Says: