catch your self in a really deep 5 minute thought, snap your self out of it and say .. " Man im really fckin high.."

Made popular on: 
Wed, 02/24/2010 - 7:28pm


Comments

 
Mon, 02/22/2010 - 2:06am
Raptor929 Says:

lol but it feels like its been like 30 minutes

 
 
Thu, 01/17/2013 - 1:58am

lol or when youre talking then the other person says something and u forget what you were talking about then u ask him n yall are bothlike oh well it isnt important

 
 
Mon, 02/22/2010 - 2:18am
Otter Says:

Thinking back I've done that a couple times.

 
 
Mon, 02/22/2010 - 9:24pm
blazeon Says:

i get that feeling all the time

`blaze one; blaze on`
(if you blaze one, you will keep on blazing on. nonstoners try it)

 
 
Mon, 02/22/2010 - 10:20pm
High_Tymes Says:

hahaha i have. haha. but whatever u are zonin about, it feels like ur really there! lik i went into the wizard of oz one time.lol. felt lik i was ther forever but it was only lik 2 mins. i came back i was lik "shiiiiit i can feel my braincells burning" hahaha

 
 
Mon, 02/22/2010 - 10:24pm

i dont do this so much anymore it sucks!

 
 
Tue, 02/23/2010 - 2:48am
 
 
Fri, 01/21/2011 - 3:37pm
 
 
Tue, 02/23/2010 - 11:33am

Hahaha, I laugh of it everytime I catch myself doing that! :P

 
 
Tue, 02/23/2010 - 2:23pm
blazed420 Says:
 
 
Tue, 02/23/2010 - 2:53pm
 
 
Tue, 02/23/2010 - 4:29pm

haha just happened to me like an hour ago. gotta love being high!

 
 
Tue, 02/23/2010 - 4:35pm

i just did this.. i was on this website just scrollin down and i zoned out.. snapped back to reality and your highdea was right in front me, crazy shit

 
 
Tue, 02/23/2010 - 10:23pm
 
 
Wed, 02/24/2010 - 10:45am

yeah all the time haha. its like a snap backinto reality

 
 
Thu, 06/14/2012 - 7:23pm
 
 
Wed, 02/24/2010 - 11:13am
Thrayl Says:

every day, man. every goddamn day. hehe

 
 
Wed, 02/24/2010 - 11:14am
smkdnk Says:
 
 
Thu, 02/25/2010 - 1:04am
orangekush Says:

haha
*why are you reading this when you could be blazing another bowl?*

 
 
Wed, 02/24/2010 - 12:19pm
Nnaylimee Says:

holy shit... ya man like all the time.... hahaha... awkward moment when your with your grandparent tho....

ya, they think im going tuh hell....
im almost ok with that if hells got pot.. =)

 
 
Wed, 02/24/2010 - 4:12pm
 
 
Wed, 02/24/2010 - 4:19pm
Seanzee Says:

im one of those ppl who dont build a resistance to smoking, so i always am fucking high and i just zone out into space and snap back alot, its probably one of the best feelings ever :D

 
 
Sun, 02/19/2012 - 8:13pm

Ive been smoking atleast once a day for the past 2 years and I stil get as high as I did the first time I smoked up.

 
 
Wed, 02/24/2010 - 10:22pm
fishrocks Says:
 
 
Thu, 02/25/2010 - 2:41am

ha! i love when that happens cuz its always followed by 5 minutes of me laughin at myself

 
 
Thu, 02/25/2010 - 3:46am

All the fucking time man... all the fucking time.

Blessed Be.

 
 
Thu, 02/25/2010 - 4:17am
robbyftw Says:

i do this while driving and then realize i wasn't paying attention to the road for a long period of time and somehow tunnel vision keeps me going!

 
 
Thu, 02/25/2010 - 11:40am
Devin3290 Says:
 
 
Thu, 02/25/2010 - 8:15pm

i usually say "what was i talking about" to be met with the reply "huh?"

 
 
Thu, 02/25/2010 - 11:43pm
 
 
Fri, 02/26/2010 - 1:54am
 
 
Sat, 06/11/2011 - 10:12pm
 
 
Fri, 02/26/2010 - 6:17am

Yea dude, and I always say it a certain way in my mind lol

 
 
Fri, 02/26/2010 - 5:18pm
ezquire Says:

I hate when I'm driving and I get stuck in a trance then come back to reality to know that my car's on the dame curb or completely in another lane.

 
 
Mon, 05/02/2016 - 4:19am

What the hell is wrong with you? I've never met a stoner who couldn't drive stoned.... maybe you shouldn't be driving

 
 
Sat, 02/27/2010 - 3:07am
sublime123 Says:
 
 
Sat, 02/27/2010 - 1:00pm
GNARFACE1 Says:
 
 
Thu, 03/11/2010 - 6:12pm
WHarling Says:

Alright i read that and started a really deep 5min thought about a time i had a really deep 5min thought. Mind blown! smoke on.

 
 
Sat, 03/13/2010 - 10:43am
xombi Says:

YES OMG
it could be like a minute and it feels like an hour
but i ususally just go
" holyshit i snapped back into reality"

yesterday with my 2 friends we kept doin that for like 3 hours str8

 
 
Sat, 03/20/2010 - 7:16am
nzpredator Says:
 
 
Sun, 04/18/2010 - 10:57am
Maddnes Says:

I love zoning out... everyone says that when it's over, you "snap back to reality", but I think everything is a part of reality, even that which is only of your mind!

The only drawback to being high and zoning out is that when it is over, sometimes I forget what I was thinking about... zzz

 
 
Sun, 05/09/2010 - 11:35pm
diana Says:
 
 
Sun, 05/16/2010 - 1:18am
fri3dric3 Says:
 
 
Sat, 05/22/2010 - 2:12pm
cpgreens Says:

that is literally the story of my life... ive said it outloud too and gotten weird stares

 
 
Sun, 08/08/2010 - 1:30pm
iwuvweed Says:

Just fuckin did to this post. oh the irony

 
 
Tue, 09/07/2010 - 3:13am
NanaBby420 Says:

Everyday of my life. It's what makes it interesting.

 
 
Tue, 09/14/2010 - 11:15am

I just made this 1420
1(420) :D

I was here but now I'm not, left this room to smoke some pot, left this note to prove a point, lifes a bitch with out a joint.

 
 
Fri, 09/17/2010 - 9:15pm
yettisauce Says:
 
 
Thu, 09/30/2010 - 8:52pm
higginss Says:
 
 
Thu, 10/07/2010 - 11:19pm
Mette Says:

Story of my life

A j a day keeps the doctor away :)