think that it would be really cool if certain strains of marijuana produced colored smoke?

Made popular on: 
Wed, 06/29/2011 - 7:22pm


Comments

 
Wed, 05/25/2011 - 1:50pm

Hookah Caterpillar thats what theyd call it hahah.

 
 
Thu, 06/30/2011 - 1:26am

No they would call it "Absolem"...Such a cooler name!!

 
 
Thu, 06/30/2011 - 7:15pm
SJ-Bill Says:

hell yea. the deathwish, alice in wonderland Brian SLASH Hansen deck. my homie Turtle King had it.

 
 
Wed, 06/29/2011 - 4:39pm

id blow red yellow and green up all day

 
 
Thu, 06/30/2011 - 1:51am
MarissaAnn Says:
 
 
Thu, 06/30/2011 - 9:47pm

purple and green, I think the mix would be epic!!!

 
 
Wed, 06/29/2011 - 5:31pm

I half expected my grandaddy purp to have purple smoke the first time I did it.

I was let down...but not for long. HIGH AS SHIT WHAT

 
 
Wed, 06/29/2011 - 6:15pm

your username rules! i love smoking & drinking wine! like, not drinking to get wasted, but just comin' home from work, starting dinner, pouring myself a glass of wine, and sparking up! it's like the epitome of chilling hard.

 
 
Thu, 06/30/2011 - 12:56pm

That shit makes me sleepy. Wine and reefer > Ambien.

 
 
Thu, 06/30/2011 - 4:31pm

hahaha ambien fucks you up. soo wine and reefer must be extremely fucked up?

 
 
Fri, 07/01/2011 - 2:07am
choneenee Says:

na wine and reefer just chills you the fuck out...hard. and then it starts wearing off...you go nite nite. its a great way to end the day.

 
 
Thu, 06/30/2011 - 5:49pm
Nick_Jack Says:
 
 
Wed, 06/29/2011 - 6:55pm
 
 
Wed, 06/29/2011 - 7:00pm

purple smoke would be the shit. so would green or yellow

 
 
Fri, 07/01/2011 - 12:42am
Dubbledg Says:
 
 
Fri, 07/01/2011 - 2:07am
choneenee Says:
 
 
Wed, 06/29/2011 - 7:23pm

Blue dream would have blue smoke :) awesome

___________________________________
http://highdeas.com/hd/Fuck_strip_clubs

 
 
Wed, 06/29/2011 - 7:24pm

i had a dream about this, i could take monster hits and blow out smoke any color i wanted, i was also a theif hehehe

 
 
Wed, 06/29/2011 - 7:26pm

My friend told me if you dip a blunt in honey the smoke will be yellOw but I dont want yup try it lol. Doesn't sound like it would work

 
 
Thu, 06/30/2011 - 12:07pm

If you spread honey on the inside of the blunt paper and then roll it it burns way slower. Never heard of dipping it...and I smoke outside at night so idk what color it was. Tasted good though

 
 
Thu, 06/30/2011 - 3:16pm

I used to crush up smoke bombs and put the dust in my weed sacks so people would buy them and blow different color smokes.
haha nah, I'm joking
that's pretty fucked up
but the smoke does turn yellow with honey, but that's because it's super thick and acrid

 
 
Fri, 07/01/2011 - 2:09am
choneenee Says:
 
 
Wed, 06/29/2011 - 7:33pm

blue or purple smoke would be awesomeee! or just straight up lime green. :)

 
 
Wed, 06/29/2011 - 7:37pm

lime green would be sick! what if it glowed in the dark.....

 
 
Thu, 06/30/2011 - 1:14pm
hippiechic Says:

Holy fuck! Glow in the dark smoke man. All neon and shit. That'd be hot.

 
 
Thu, 06/30/2011 - 10:14pm
jsteeez121 Says:

That'd be Fucking Insane.. lmao imagine being able to mold it into stuff too. Hahaha oh man..

 
 
Fri, 07/01/2011 - 10:07am

If i could mold into anything while smoking, Id mold my car into a cop car. Pull over people ask,if they have weed. Jack thier weed,& Thats about it :P

 
 
Wed, 06/29/2011 - 7:35pm
cole102171 Says:

that would be sick. but harder to hide the fact that your smoking marijuana

 
 
Thu, 06/30/2011 - 12:57pm

pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffttt.
fuckitgethighhh.

 
 
Wed, 06/29/2011 - 7:38pm

Dude, theres a way to have colored smoke. If your hitting a pipe, pour some FunDip on your weed, and light it. If your smoking a joint, pour fundip in your rolling paper, then put your weed in.

 
 
Fri, 07/01/2011 - 2:10am
choneenee Says:
 
 
Wed, 06/29/2011 - 7:48pm
bOjangleZ Says:

sour diesel would produce black smoke :D

 
 
Wed, 06/29/2011 - 8:04pm

i have actually smoked some homegrown my buddy has that has purple smoke. im not even shitting you...

 
 
Wed, 06/29/2011 - 8:21pm
SnoBall Says:

i smoked some medicinal out of a blunt before, and the smoke coming out of the other end was coming out blue
also, i wonder what it would take to make the smoke change colors, scientifically

 
 
Wed, 06/29/2011 - 8:31pm

Just like the caterpillar from Alice in Wonderland! That would be the best. I love this idea.

 
 
Wed, 06/29/2011 - 11:15pm
Shaggydub Says:

my friends and i just talked about your idea for about a good 15 mins after reading it. lol good times

 
 
Thu, 06/30/2011 - 12:40am

i had some amazing nug called "lemonade" and it had straight neon yellow hairs all over it covered in crystals and i swear the smoke coming out had a hint of yellow lol

 
 
Thu, 06/30/2011 - 4:07am
MrCabe8882 Says:

That shit would be crazy, colored smoke......jam jam

 
 
Thu, 06/30/2011 - 5:48am
XxxXxxX Says:

Glow-n-the dark smoke! 0.o that would be mind-blowing

 
 
Thu, 06/30/2011 - 12:10pm

My buddy jeff has a story about purple tinted smoke. Like not super purple but a lite hint of purple

 
 
Thu, 06/30/2011 - 2:58pm
ssamiraa Says:

dudeee my friend told me this like a year ago and said he came up with it while he was high. i thought it was a great idea!

 
 
Thu, 06/30/2011 - 3:05pm
KloTeaze Says:

Agreed, that would be a bit gangster really..!

 
 
Thu, 06/30/2011 - 7:04pm

Purple and green would be insane!! My two favorite colors.
Now my mind is blown. Someone figure out a way to do this!

 
 
Thu, 06/30/2011 - 9:03pm
ZackTuck97 Says:
 
 
Thu, 06/30/2011 - 11:26pm
big.lips Says:
 
 
Fri, 07/01/2011 - 12:03am
 
 
Fri, 07/01/2011 - 12:24am

my buddy (lol bud-ie) at u of m for his thesis study created marijuana that produces glow in the dark smoke. the bud glows in the dark it was the coolest thing i ever did smoke.

 
 
Fri, 07/01/2011 - 2:19am

when i was little there was something(a spray i think or possibly a powder) that turned fire different colors when you applied it to the fire.. maybe the same concept could work here

 
 
Fri, 07/01/2011 - 2:22am
BedIsABed Says:

i think it would be really gay, i already have resin in my lungs who know what would be associated with the color