We are going to change the world someday. Its going to be a big I told you so to the rest of the world. And it's going to be amazing. I just have a feeling. (:

Made popular on: 
Mon, 08/29/2011 - 1:32pm


Comments

 
Mon, 08/29/2011 - 2:18am
tweak420 Says:

I was gonna change the world but then I got high

 
 
Mon, 08/29/2011 - 4:32pm

yea this highdea is very ironic.... so much positive sentiment yet no actual idea to be found anywhere hm

 
 
Wed, 08/31/2011 - 12:41am
.sea.legs. Says:

haha maybe not here, but once everyone says hemp is useful, all stoners have bragging rights for being there first
"I already told you! weed gives you superpowers!" seriously tho, the fantastic uses of hemp is the point to be made to the world

 
 
Mon, 08/29/2011 - 1:53pm
surami420 Says:

One man can change the world with enough ammunition

 
 
Mon, 08/29/2011 - 3:47pm

GOD DAMN HIPPIES! They wanna change the world but all they do is smoke pot and smell bad.

 
 
Mon, 08/29/2011 - 4:08pm
 
 
Mon, 08/29/2011 - 4:39pm

oh my god i have that same fucking feeling :D

 
 
Mon, 08/29/2011 - 5:53pm
Crayola® Says:
 
 
Tue, 08/30/2011 - 1:01am

there should be a stoner religon where bob marley is god and we have our own hot boxing churches every where and we sing his songs

 
 
Sun, 09/04/2011 - 3:35pm

didn't hippies almost overthrow the government?
and Tupac said: Look at the damage we could do if we weren't high