Kinda like a lava lamp... only EVERYWHERE, even under you feet.
Just smoking, playing some music, wondering around your pimp ass room.
and a round bed... bitches love round beds

Made popular on: 
Sun, 06/03/2012 - 2:06am


Comments

 
Mon, 06/20/2011 - 2:46am
 
 
Mon, 06/04/2012 - 1:34am
Kniphofia Says:

I love Yu, my Chinese accountant, but, it can never be...

 
 
Mon, 06/04/2012 - 1:53am

You have to believe man, you gotta take her out on a date, to a nice restaurant and buy her expensive jewelry, engraved with an equation and then, take her out more than one time too, you gotta make her feel like she is the only person in the world with an ass like that only then my child can you Aggressively rectal pound the shit out of her and bend her over that table and slap that ass like a donkey until she screams bloody murder, you gotta do it with a soft object though, most girls aren't into that hardcore whip shit

 
 
Mon, 06/04/2012 - 11:55am
lilbeezy Says:

Not true!!! This could totally be!! But it would be hot in there... I'm much rather have AQUARIUMS for walls.

 
 
Mon, 06/20/2011 - 2:47am

wow! & you've only been a member for 10 minutes. strong work!

 
 
Sun, 06/03/2012 - 2:33am
Mimic. Says:

Hah... I'm sure everyone has thought of this.

 
 
Mon, 06/04/2012 - 3:05am
ToastManDu Says:

I hadn't! My similar idea was fish-bowl walls... flippin' fish everywhere...

 
 
Mon, 06/04/2012 - 10:45pm

If I owned a dispensary or a head shop I would definitely build this room

 
 
Mon, 06/20/2011 - 2:53am
paddyman23 Says:
 
 
Mon, 06/20/2011 - 2:55am
81st Says:

Jizz-matic. Yeah bitches love round-beds.

 
 
Sat, 06/02/2012 - 2:10am
 
 
Sat, 06/02/2012 - 2:30pm

the bar in my town has a lava-like wall, its pretty dope too cause they have some blacklights and the floor is like some trippy carpet

 
 
Sun, 06/03/2012 - 12:42am
sclaus23 Says:

This has to be the awesomest thing I've ever heard

 
 
Sun, 06/03/2012 - 1:52am
nurplette Says:
 
 
Sun, 06/03/2012 - 1:55am
Hagrid Says:

I find it funny that the three most recent comments and just shy of a year after this highdea was manifested

 
 
Sun, 06/03/2012 - 2:19am
 
 
Sun, 06/03/2012 - 2:34am
Mimic. Says:

is it also blue, or does it turn red the closer you get to the tip?
that shit is important.

 
 
Sun, 06/03/2012 - 3:14am

With stars in the ceiling that twinkle, and have like constellations which change color. And all of your pillows and bedding tells you that they love you.

 
 
Sun, 06/03/2012 - 5:53am
Bunnie0 Says:

i think youd have to be a multimullionaire to get a room made entirely of glass. and then obtain the laava lamp stuff which is probably not cheap. and then the electricity bill is gunna be outrageous

 
 
Sun, 06/03/2012 - 1:52pm

that awesome when I have my millions this room and a basment with glass walls to see into deep end of swiming pool will be Mine!!

 
 
Sun, 06/03/2012 - 2:19pm

I logged in just to upvote your highdea

 
 
Sun, 06/03/2012 - 3:33pm
 
 
Sun, 06/03/2012 - 6:11pm

Omg I'd never leave that room. A single lava lamp can keep me busy for a month a huge room like that damn I'd be stuck to the floor watching it. I love you so much for doing this idea

 
 
Sun, 06/03/2012 - 6:14pm

I love you for coming up with this idea. I want a lava lamp room thingy!

 
 
Sun, 06/03/2012 - 8:03pm

Dude that would be so sick, it would be wicked hot though haha

 
 
Mon, 06/04/2012 - 1:06am
 
 
Mon, 06/04/2012 - 9:10am

Can't believe you're the first person to say something. That's what I was going to do. You couldn't walk in there. It would be an oven.

 
 
Mon, 06/04/2012 - 12:27pm
Tusk4d Says:

Dude what color should I add to my lava walls ? Right now I got a disco blue triangular pattern meshing with an occasional lava spur of glittering oranges and teals. And then I have a pink burgundy solid color good for shows like musical trapezes
But do you have any suggestions for other lava wall color themes ?

 
 
Mon, 06/04/2012 - 2:52pm
Mashed Says:

lava lamps get sooo hot, just saying...

 
 
Wed, 06/27/2012 - 12:30pm

aww, that was like one of my first highdeas on here. Great minds think a like i suppose :)