In my business and ethics class, were having a debate on the legalization on weed. its gonna be two teams of 6. I researched the shit out of this and I got this debate on lock. Im gonna get high as fuck before the debate, knock out the opposing side with all my arguements and statements, than my closing speech im gonna say, "How can weed be bad for you? I just won this debate and im high as FUCK!"

Goodnight class thanks for coming

Made popular on: 
Tue, 09/14/2010 - 5:19pm


Comments

 
Tue, 05/11/2010 - 7:52pm
ori- Says:

Just make sure you don't get so high that you can't even form sentences, cos when my minds goign a mile a minute my mouth is jumbling up all the words hahaha

 
 
Fri, 09/17/2010 - 3:16am

that happened to me in speech class one day, it was fucked up.

 
 
Tue, 05/11/2010 - 7:53pm

let us know how it goes. love weed debates

 
 
Mon, 09/13/2010 - 5:19pm
Evemusic Says:

lol im high as fuck right now and that sounds like an amazing idea.holy shit

 
 
Tue, 09/14/2010 - 2:20am
koshka Says:

lol this was 17 wks ago... so what happened with that?!!

 
 
Tue, 09/14/2010 - 10:37am

yea i wanna know what happened with it too haha

 
 
Tue, 09/14/2010 - 4:20pm
imhigh113 Says:

Yes, please tell us how that went. :)

 
 
Tue, 09/14/2010 - 5:21pm

Smoke weed every day and see the world a better way. xD

http://marleyj.blogspot.com/2010/06/marijuana-menacing-medical-miracle.html

 
 
Tue, 09/14/2010 - 6:26pm

No reply so far still maybe he's in jail? :O

 
 
Tue, 09/14/2010 - 6:38pm
ant_locc Says:

In my 12th grade Government class, we all had to write a bill and try to get it passed the "the Senate" which was our class. I wrote my bill about the legalization off weed. My bill got the highest amount of votes!!!!

You can do it!!!

 
 
Tue, 09/14/2010 - 7:26pm

http://www.youtube.com/results?search_query=potamentry&aq=f
what that it'll help you out alot

 
 
Tue, 09/14/2010 - 10:14pm

dude lmfao. I did tht wen my class was debating. It was during school, and the class asked to debate on weed, wether its bad or good. SO i took the pass wit my friend, we sparked up 2 blunts of some dro, came back to class 20 mins later, eyes as red as the devils dick. R teacher just busted a nut laughing when we looked at him. I mean, 2 kids walking into class with eyes red, wearing pink floyd and sublime shirts, beanies, torn up jeans, and some chuck taylors...we made it to obvious. But we had the debate, and during it we kept making sentences like "How can weed be bad if im making a logical statment while i feel like im hovering in my chair?" ahah good shit, hope u won.

 
 
Tue, 09/14/2010 - 10:36pm
lowrainahh Says:
 
 
Wed, 09/15/2010 - 12:37am
echo412 Says:
 
 
Wed, 09/15/2010 - 1:46am
CallMeLuka Says:

It's not illegal to be high in public. Ask your cops.

forget the past, remember yesterday, live today, smoke tomarrow. repeat.(:

 
 
Mon, 02/06/2017 - 3:31am
TenaciousD Says:

Yes you can. It's called public intoxication. I got arrested for it in September and had to spend a couple of hours in the hoosegow, and pay a fine.

 
 
Mon, 02/06/2017 - 3:32am
TenaciousD Says:

Yes you can. It's called public intoxication. I got arrested for it in September and had to spend a couple of hours in the hoosegow, and pay a fine.

 
 
Wed, 09/15/2010 - 10:45am
beanisdope Says:
 
 
Wed, 09/15/2010 - 6:47pm
yoinkie Says:

Haha I remember this day it was a good day. I smoked a J right before the debate and my team choose me to lead. It worked out perfect because most of the main points the opposing team had were things such as, "you can't function" or "harmful side effects such as hallucinating". So when we won the debate I just had to tell them what's up. I said" hope you guys know that you shouldn't rely on facts you learn from online, because I just won this debate and I smoked a j 45 minutes ago!"haha I love college, my teacher had a nice laugh over that one. Even the other team said afterwards that weed should be legalized. Suck on that government.

 
 
Wed, 09/15/2010 - 6:47pm

Doesn't sound like something I'd want to be high for at all! even if it is about marijuana lol. You can smoke before high school because it's a joke

 
 
Thu, 09/16/2010 - 1:59am
vape_dude Says:

yeah dude, being really high was the only way I got thru the boredom of high school. got a 3.75 and now I'm going to UC Santa Cruz :-) Where I won't be stoned during class

 
 
Sun, 09/19/2010 - 4:58pm
moke4life Says:

Haha, you going to UC Santa Cruz and now your now gonna smoke before class, Im not so sure about lol

 
 
Wed, 09/15/2010 - 6:51pm
yoinkie Says:

Oh and the best part about it all was there was this HUGE douchebag on the opposing team who totally hated weed, hes the guy that said " I know people who have smoked, and they cant even talk or stand up and they keep hallucinating". So I go up to him after the debate and said, " MAN, I must have smoked some really good shit, because I just hallucinated winning this debate". Stoner win right there haha

 
 
Thu, 09/16/2010 - 12:14am
 
 
Wed, 09/15/2010 - 7:41pm
javavian Says:

DUDE I AM BEHIND U I DID THE SAME THING MINUS HIGH< BUT THT IS AWSOME

 
 
Thu, 09/16/2010 - 1:30am
Joeldom Says:

If you win, you should just light up in all of their faces!

 
 
Thu, 09/16/2010 - 7:26am

Haha that is soo bad ass. I wanta just show up to watch you say that line.

 
 
Fri, 09/17/2010 - 7:21pm
mcs4life Says:

hell ya dude message me and tell me wat happens

lets smoke a blunt!

 
 
Fri, 10/08/2010 - 11:23pm
LIFTED94 Says:

good luck my dude
---------------------------------

Keep ya head high N your eyes low