and Its like were a rare breed.
If i was a Guy Stoner chicks would be the only ones i'd date.
Vote up if you like stoner girrrrlies :)



Comments

 
Wed, 03/24/2010 - 8:54am
AlexSparky Says:

i'm a stoner chick and proud :) but when i'm with my stoner friends, i'm pretty muc one of the guys... i mean, i have the butchy hair and everything. lol

a&z=♥

 
 
Fri, 03/26/2010 - 1:35am
seanyay456 Says:

more girls need to smoke.
like one day i noticed that some girls are just more... bro like than others. not manly, just cooler. i then realized that all these girls are potheads. it made me happy

"BONG HITS 4 JESUS"

 
 
Fri, 03/26/2010 - 11:18pm
BluntChief Says:

Shit Im high,
I accidently just upvoted because I just thought it would be a stonely thing to do,
but I think I just fucked myself over haha

 
 
Sat, 03/27/2010 - 2:02am

Hey, im Sii-am.
Uhm, Im a girl? Im blonde.
I like to smoke pot, alot.
Why are there no guy's out there for me?

Peace.Love.Herb.

 
 
Sat, 03/27/2010 - 7:46pm
MagicSpoon Says:

i would vote up, but, it says 1337 and i dont wanna ruin it

 
 
Mon, 03/29/2010 - 11:45am

im the 200th comment!!! wut do i win?!! =D

 
 
Mon, 03/29/2010 - 5:52pm
rat_magat Says:

im a stoner chick and im proud.
some of my best friends that are girls are stoners. they're eaiser to get along with.
i dont see why guy go for the stuck up robot like girls when they can have a nice chill gf to toke with :)

 
 
Tue, 03/30/2010 - 3:54pm
holydiver Says:

To all the stoner girls out there... You are the coolest and hottest chicks out there. There is nothing better than smoking with a chick

 
 
Thu, 04/01/2010 - 5:12pm

I am a proud stoner chick and most of my chick friends are too, it true they're hard to find but mostly because they keep it quiet. c'mon girls, smoke that blunt and show the world who you are!
Your Tokin' Ginger Kid

 
 
Fri, 04/02/2010 - 12:30am
xChelsFTW Says:

I'm a stoner girl, and PROUD!!

*high five*

(pun intended.)

---------------------
We're smokin' that Danger, Girl
We're smokin' that Gen 13...
Bongs called YODA, man, and yoda can't STAND a bag filled with stems and seeds.

 
 
Tue, 04/06/2010 - 10:24am
JohnnyHaze Says:

the thing i want most in this world is a girlfriend that i can smoke with

 
 
Wed, 04/07/2010 - 3:18pm

proudly pronounced i'm a stoner chick (:

 
 
Thu, 04/08/2010 - 7:43pm
tayjer Says:
 
 
Sun, 04/11/2010 - 1:13am
 
 
Sun, 04/11/2010 - 1:35pm
take.a.hit Says:

Haha, fuck yeah, I'm one too! I'm getting a half today ;)

 
 
Mon, 04/12/2010 - 2:50am

ofcouse i like stoner chicks most of them r hawt

 
 
Tue, 04/13/2010 - 3:47am
megzerz101 Says:

ha im a stoner girl, such an outcast at my school compared to other girls

 
 
Tue, 04/20/2010 - 2:03am
animaiden Says:

I live in a small town, so it's really hard to find some girlfriends to smoke with~ SMOKE WITH ME FELLOW WOMEN <3

 
 
Tue, 04/20/2010 - 1:42pm
zombivy Says:

I know SO many stoner girls, we aren't a rare breed.

 
 
Sat, 04/24/2010 - 9:11pm
BigBud Says:
 
 
Thu, 04/29/2010 - 3:13pm
 
 
Sat, 05/01/2010 - 2:36am

of course i love stoner bitches but there not a rare breed ecspeicaly were i live in new mexico most people will think you wired if you dont blaze around her

 
 
Sat, 05/01/2010 - 4:07am

http://www.youtube.com/watch?v=vYSv54hMJoA

Light it up my stoner girls.

 
 
Sat, 05/01/2010 - 3:11pm
Mikie Says:

we're not rly a rare breed. at least where i come from.
we're just like the guys.
but one thing that pisses me off,
are stoner whores.
they disgust me.
girls who smoke with guys and bang all of them.

 
 
Sat, 05/01/2010 - 11:35pm
lottomayo Says:

I am also a stoner chick. Well temporarly I'm not thanks to rehab :(. But, lots of guys chilll with me and we do stupid high people shit. And I have alsomst no freinds that are girls cause they all hate me. It's cause I chill with all their guys. One chick asked me about it I was like "smoke, do stupid shit, and don't be afraid to get dirty!" some girls need to grow some balls!

 
 
Tue, 05/04/2010 - 12:03pm

I smoke with lots of other stoner chicks, and lots of stoner dudes....how about just lightin up with everyone :)

 
 
Tue, 05/04/2010 - 12:51pm
chill13j Says:

dude i hate it when i smoke wih all guys

 
 
Sat, 05/08/2010 - 5:53pm
THEPUZZLE Says:

i don't think stoner girls are a rare breed. i know tons of them! maybe everyone in this town smokes though *shrug*

ding-dong hello whaaaaa?

 
 
Fri, 05/14/2010 - 2:28pm

gotta love the ganja babes! pm me if you know this song ;D keep smokin!

 
 
Sun, 05/16/2010 - 2:24am

yeah, thank you for saying so, and i feel comfort to see so many girls agree. it's like stoner girls are none existant. when we think of the word stoner, you automatically sorta picture a strung out, red-eyed young dude...that's right, DUDE. it's like the term stoner doesnt even cover the topic entirely. it doesn't even sound right to call a girl a stoner, like an attractive girl cannot be one, ever. makes it sound like we're all 'stoner beast'y chicks. we need to fucking show it off, we're hot and we enjoy the ganja!

 
 
Sun, 05/16/2010 - 3:31am

i want to high five you on that. i will now be a strung out, red-eyed, young, slightly dissapointed, stoner dude. lol

 
 
Mon, 05/17/2010 - 5:38pm
ashton Says:

i like stoner chicks too..
but are you truly a stoner when you have to label yourself one?
thats not hot.
dont let society define you.
be yourself, stoner girl.

 
 
Mon, 05/24/2010 - 11:35pm

no one really cares about stoner dudes either. Girls are nice, and if they're stoners thats cool too

 
 
Sun, 05/30/2010 - 7:52pm

Yay for stoner girls : ) we're a depleting species. My boyfriend always says he loves having me as girlfriend and a smoking buddy, it's the best combination. Plus I roll killer blunts which we usually have one or two a day, so apparently imma keeper = )

 
 
Mon, 05/31/2010 - 5:47pm
x9pocket7x Says:
 
 
Mon, 05/31/2010 - 6:44pm

Proud to be a stoner chick. Been smoking for 6 years and it's made me an all around happier person. Marijuana is the god-plant. <3

 
 
Tue, 06/01/2010 - 7:50pm
texastoker Says:

Us stoner chicks are the best :]
What guy doesnt want a girl who can rip a bong and not cough?

 
 
Wed, 06/02/2010 - 3:49pm
theditsy1 Says:
 
 
Sun, 06/06/2010 - 7:28pm

stoner chicks are down...
sort of hard to find though

 
 
Fri, 06/11/2010 - 11:33am
Wild Says:

I mostly smoke with only guys cause I don't know many girls that smoke AT ALL. I need a cute smoker bf too... sick of "sober" guys. Always trying to 'save' me from weed, LMAO. I'm in South FL. Anyone want to get together n toke, hit me up :)

 
 
Wed, 06/16/2010 - 12:49pm

hahahah. all my friends are stoner girls, it's not that rare

 
 
Fri, 07/02/2010 - 10:39am
pota92 Says:

i wish my girl would blaze with me instead of downing bottles, but i'm not complaining, i still got me a chick i can blaze with, stoned sex better than drunk sex?

 
 
Mon, 07/05/2010 - 12:04pm
animaiden Says:

The problem is I live in SUCH a small town, and I have mostly guy friends as it is, so I never have girls to smoke with. JOIN ME PRETTY LADIES XD

 
 
Tue, 07/06/2010 - 3:52am
Darkly420 Says:

Hell yeah, I'm a stoner chick. I love tokin.
*Smoke weed everyday, down a new path once a month, and on your couch every hour.*

 
 
Wed, 07/07/2010 - 2:23am
Roser Says:

I'm a stoner girl and so are my friends (:

 
 
Fri, 07/09/2010 - 3:50pm
Shelby-D Says:

fuck ya! REPREPRESENT! its only godly sexy if she can suicide :) (take a hit hold it in, then take a shot or snort or whatever and blow it out; for the slow stoners) lol

 
 
Sat, 07/10/2010 - 2:25pm

i completely agree!!! amazing man, most stoner girls are jsut awesome and im glad to be one! =]]

 
 
Mon, 07/12/2010 - 10:42am
danicat420 Says:
 
 
Wed, 07/14/2010 - 7:39am

i'm proud to also be a stoner chick! i wish a stoner guy, or any guy would call me beautiful for who i am and what i smoke up instead of just a pot head, haha

 
 
Wed, 07/21/2010 - 4:09pm

I've smoked dank with my girlfriend on average 5 days a week for the last two years and our relationship is the healthy and loving! Two years without any major arguments or fights or close-to-breaking-ups. :)

The best part is that she buys as much weed as i do so its not like im smoking her out all the time either!

much love for stoner girlfriends. especially mine.